Zagrypiona's Blog

Centrum komunikacji i edukacji dla wszystkich zagrypionych i nie tylko.



  • Witam wszystkich gości, a szczególnie tych któ- rzy są zainteresowani wzajemną wymianą in- formacji. Zachęcam do podsyłania linków i dzie- lenia się ciekawymi ar- tykułami oraz do dysku- sji. Zbiory w działach będą służyły nam wszy- stkim grypowiczom i osobom początkującym do edukacji.

    Data założenia: 03.06.2010



  • wykluczeni.info

    Internet bez Antypolonizmu

    Popieram Internet Bez Chamstwa

    Bykom - stop

  • Nie popieram i tolerować nie będę:

    -fanatyzmu:
    -- politycznego
    -- religijnego Fanatyzm zakłada nieomylność ziemskiej - tworzonej przez ludzi - instytucji politycznej bądź religijnej. Nierozsądnym i nieodpowiedzialnym jest przypisywanie grupom politycznym nieomylności w sposób bezkrytyczny. W przypadku instytucji religijnych, wiara w nieomylność, nieskazitelność, niezdolność do grzeszenia religijnych dostojników jest herezją i obrazą Boga. Omylność i zdolność grzeszenia dotyczy tych ludzi tak samo jak wszystkich innych.

    -hipokryzji - jednostka ludzka powinna być spójna: to samo robi, to samo mówi, to samo myśli. Przypadki rozdwojenia, czy nawet roztrojenia stanowią o chorobie takiej jednostki lub jej nieczystych intencjach. Jeśli wyznajemy taką a taka wiarę, czy poglądy - według nich postępujemy.

    -zacietrzewienia - ludzie którzy w gniewny, agresywny sposób bronią swoich idei, zazwyczaj merytorycznie czują się i są słabi - stąd agresja. A przecież można się pięknie różnić, szanować nawzajem.

    -głupoty - brak wiedzy nie jest usprawiedliwieniem. Jeśli czegoś w danej chwili nasz rozum nie pojmuje, np. w wyniku braku wiedzy albo mechanizmu wyparcia nie znaczy to, że to nie istnieje. Rzeczywistość i wszystkie jej zjawiska istnieją bez względu na możliwości percepcyjne poszczególnych jednostek w tej rzeczywistości tkwiących.

    -owczego pędu - jesteśmy ludźmi, mamy rozumy. Czasami jednak ulegamy instynktom stadnym, być może z lenistwa? Powinniśmy swoje decyzje, opinie popierać argumentami opartymi na faktach, a nie: 'bo tak wszyscy robią', 'bo tak powiedziała pani w TV'.

    -manipulacji - podpuszczania, prowokowania, dezinformacji...

    ...

Witam!

Posted by zagrypiona w dniu 3 czerwca 2010


Zacznę od krótkiego wyjaśnienia, ‚kto?’, ‚z jakiego powodu?’ i ‚w jakim celu?’.

Mój nick ‚grypowy’ to TakaTam. Jestem stałą ‚czytaczką’ (i zamierzam to kontynuować) grypy666 od początku niemal jej powstania podobnie jak i wielu innych ludzi. Blog ten – jak i niektóre komentarze pozostawiane przez czytelników – otworzył mi oczy, mimo iż zawitałam nań z jakąś już wiedzą, i mimo tego, że istnieje kilka innych miejsc internetowych dających informacje ważne dla nas wszystkich. Los jednak sprawił, że to grypa666, klimat tam panujący, otwartość, profesjonalizm, jego twórcy i czytelnicy, że się do niego przywiązałam.

Z uwagi na sytuację, która zaistniała ostatnio i potrzebę miejsca wymiany ciekawych artykułów, pomysłów na edukację społeczeństwa, i zwyczajnie miejsca do pogadania (kulturalnego, bez wyzwisk, rasizmu, kołtuństwa i prania mózgu), postanowiłam założyć tego bloga. Zamierzam również gromadzić tu ciekawe, wiarygodne linki, artykuły itd. znalezione przeze mnie oraz zasugerowane przez czytelników. Czasami ciężko jest coś znaleźć w komentarzach na różnych blogach, czy nawet we własnych ‚ulubionych’ (oj nagromadzi się tego z czasem), tak więc mam cichą nadzieję, że uda mi się stworzyć tu miejsce gromadzące aktualne linki do istotnych artykułów czy filmików w sposób przejrzysty i czytelny dla każdego.

Liczę także, że będzie to miejsce kulturalnej wymiany informacji i dyskusji, gdzie współkomentatorzy nie będą się nawzajem wyzywać, obrażać i nachalnie narzucać własnych poglądów. Wszystkim nam, również mi, zależy na dobru naszego kraju, na przyszłości (w końcu mniej więcej wszyscy jedziemy równią pochyłą na tym samym wózku, przyszłość nie rysuje się zbyt kolorowo), więc zamiast kłócić się o pierdoły, skupmy się na tym co można zrobić by jeśli nie naprawić sytuację to chociaż złagodzić i przetrwać najgorsze. Tym co możemy zrobić jest EDUKACJA własna, swoich rodzin, znajomych itd. I mam nadzieję, że miejsce to internetowe się temu w jakiś pozytywny sposób przysłuży.

PS1. Jestem otwarta na sugestie i propozycje dotyczące bloga: od merytorycznych po techniczne. 🙂 (np. jak sprawić by bardziej przypominał coś w rodzaju forum niż typowy blog).

PS2. Grypa666 jest i będzie tylko jedna –> odwiedzajcie http://grypa666.wordpress.com.

CZASU POZOSTAŁO MAŁO…

komentarzy 58 to “Witam!”

  1. grypa666 said

    od pb: Taka Tam, masz moje „blogoslawienstwo”; widze z regulaminu ze wiesz co robisz

  2. Praworządny Obywatel NWO said

    Dobry pomysł jestem za. Mam nadzieję,że uda się tutaj stworzyć miejsce wymiany poglądów na najważniejsze w tej chwili na świecie sprawy. Wolność słowa ma się ostatnio bardzo kiepsko. Korzystajmy z każdej najmniejszej nawet oazy wolności.

    • Kosa said

      Ma się tak źle, że każdy może zalożyć ot chociażby bloga na wordpressie, o i to za darmo ;]

      • zagrypiona said

        No ale funkcje rzetelnej informacji, mówienia prawdy itd powinny mieć media głównego nurtu. A nie żebyśmy się musieli rozmieniać na drobne, tłuc po jakimś wordpressowym podziemiu i trząść gatkami ze może nam zamkną a może nie. 😉

  3. felicyta said

    Ciesze sie, ze wpadlas na pomysl zalozenia bloga. Zycze powodzenia.

    • Toms said

      Moje Uwagii : walka agenturalna zamknęła blog grypa666 , jesli było tyle wejść i wpłat -to pobili sie o pieniądze. Apowinni mieć Moderatora , co strofuje Mizie Plus i jego straszenie mrozem i głodem. Jak wiadomo mrozu nie było na początku czerwca , gestego śniegu tez nie było , a żarcia jest nadmiar i można go importowac z ukrainy i Eurokołhozu:)))

      • fsdfs said

        http://grypa666.wordpress.com/dzieki/

        maj 2010 na konto……. 170 zł — dzięki, szczególnie stałym darczyńcom
        kwiecień 2010 na Pay Pala…….. 20 C$ — dzięki!
        kwiecień 2010 na konto…….. 1050 zł — dziekuję!
        marzec 2010 na Pay Pala…….. 87 C$ — dzięki!
        marzec 2010 na konto …….. 2040 zł — dzięki!
        luty 2010 …….. 678 zł — dzięki!
        styczeń 2010 …….. 580 zł

        *******
        od: admin – Zatwierdzam ten koment, ale sugeruje nie rozmawiać o problemach finansowych na grypie i innych tego typu, problem ten nie jest kluczowy dla naszej sprawy polskiej i ratowania się, na kłótnie blog mój nie został założony. Jak jakiś problem czy coś to zgłaszajcie się proszę do konkretnych zainteresowanych osób. Tymczasem niecierpliwie czekam na nadsyłanie jakichś ciekawych materiałów edukacyjnych.

        • Toms said

          Właśnie do edukacji zmierzam :

          jakie sa fakty ? Blog grypa666 zastartował w „świetnym” momencie – kompletnego debilstwa w mainstreamowych mediach ( gazwyb, wp, onet, interia , dziennik) dezinformacji grypowej. E niedługim czasie przyciągnął młodziez , intelektualistów, ogromna liczba wejsc.

          Należało czesciowo STRONE skomercjalizowac aby móc zapłacić Moderatorowi miesieczna pensje ( 2000) , bo przeciez nie idzie wytrzymac jak przy wartościowych wpisach na forum – o oszukańczych metodach farmaceutycznych firm, próbach NWO, próbach cenzury internetu, katastrofie samolotu czy podjrzanych opryskach z samolotów NAD POLSKĄ- NAWET OTYM WCZORAJ NAPISAŁA GAZETA WYBORCZA. przy tym wszystkich ktos wysyła 10 -20 postów na forum o śniegu i głodzie pod koniec maja i Grypa666 puszcza to bez komentarza ??? albo ktos pisze z kazdego miasta ze widział gołymi oczyma jak samoloty pasazerskie puszczaja chemitrail a to zwykłe smugi w odróżnieniu od prawdziwych chemitrail zaoobserwowanych z lunet astroteleskopowych ???

          Przecież intelektualista dostaje czkawki po tych bzdurach nieskomentowanych chociązby przez admina. Przeciez wiadomo ze jest grupa kompletnych paranoików, gdyz nie żyją i nie pracują normalnie mimo tej rzeczywistosci tylko siedza i wymyslają…:)

        • zagrypiona said

          Gdyby moderatorzy komentowali każdy komentarz czy nawet cenzurowali to by się ludność zbuntowała, że cenzura jest. Nie dogodzisz wszystkim. 😦 Ale ogólnie masz rację. Ja raczej nie chciałam i nie chcę by rozmowa o finansach na grypie przywlekła znowu jakieś demony i żeby się polskie piekiełko nie otworzyło.

          ps. a co do pracy nad blogiem, to teraz zaczynam odczuwać co to oznacza i w pełni rozumiem stanowisko twórców grypy. a jeśli dodatkowo jest taki ruch jak na grypie, to już w ogóle… życia nie starcza by zarobić na utrzymanie, a pisać trzeba bo lud czeka na info 😉 nie wspominając jeszcze o moderacji komentarzy.

        • grypa666 said

          Fsdfs, co chciales zasugerowac tymi wytluszczonymi cyframi? to nie placi nawet za zycie moje i zony, a gdzie komputer, zwrot kosztow podrozy dla obrony was przed pandemia?
          czy podobnie lazisz po forach i wytluszczasz sumy otrzymywane od gawedziarza Michalkiewicza, ktory niewiele zapobiegl scypionkom a poparl blazenskiego Korwina-Mikke nie wiadomo po co?
          czy uwazasz, ze powinienem robic za 10-u, zyc w nedzy, nie domagac sie pomocy rzeczowej ani pienieznej od pasozytow co wchodza za friko, czytaja, balagania na forum, oczerniaja mnie na innych blogach, a na koniec biora d…e w garsc i ida do zdrajcy jak Zenobiusz czy Krolowa Pokoju?
          ponad 10 lat bezinteresownej pracy dla Polski i ludzkosci to za malo wyrzeczen wg ciebie? kim ty jestes, maloduszny karle, zeby rozliczac mnie? czytales choc moj dorobek? wrzuciles cos do skarbonki? jesli tak, z przyjemnoscia ci zwroce…

      • grypa666 said

        od pb: zagrypiona, zaproponuj Toms i Fsdfs DARMOWA prace na blogu albo zalozenie swoich; zycze im kilkuset komentow/dzien w szczytowych okresach (ukrainka, 10 IV) – zobaczymu jak beda „selekscjonowac” i komentowac jazdy koment, a przy tym pisac artyluly co dzien, tlumacyc najlepsze z obcych kezykow; na klawiaturze kazdy silny a jak przyjdzie do roboty to ni ma komu (grypa666);

  4. Praworządny Obywatel NWO said

    Kurcze coś mały odzew jest. Wszyscy się rozbiegli czy co? Na grypa 666 najciekawsze było właśnie forum.

    • zagrypiona said

      No stało się tak jak mówisz, troszkę się może rozbiegliśmy. Ale spokojnie, jak będą chcieli to przyjdą. Może lepiej, że nie ma tłumów bo blog jest jeszcze ‚trochę’ w powijakach, jak widać. 😛 Walczę z kategoriami i linkami itd. A chcę żeby było czytelnie i przejrzyście, chociaż w połowie tak jak było na grypie, ale wiadomo, grypa tylko jedna jest. 😉

      • asterix said

        Zenobiusz Najpierw uporządkuj wpisy. I na co tyle blogów??? Pełna dezinformacja i agenciurstwo !! Jest to zrobione specjalnie, by się ludzie gubili !!

        • hjk said

          nie przesadzaj, po prostu Zeno „chce mieć wszystko”..)))
          i trochę nabić przy okazji popularności bloga :-;

        • zenobiusz said

          Panowie Hjk i Asterix.Zagrypiona,to taka tam z grypy,konsoliduje rozproszone kadry grypowiczów za co jej chwała,,natamiast podejrzewanie mnie o nabijanie popularności bloga poprzez podszywanie się pod kogoś,fe panowie,

  5. Zapsa said

    no rozproszyło nas troszkę, ale nie dziwota. Dobrze, że tu będzie forum, bo na grypie jego brak jednak dotkliwie dotknął. Cała ta nagonka na P. Beina jest tak żenująca, że aż szkoda energii na poświęcanie jej uwagi.Pozdrawiam założycielke tegoż bloga 🙂

  6. Gustaf said

    Witam. Tutaj jeśli pozwolicie czasem cosik dopiszę. U Bronka i Zenobiusza — nie. Nie dam im swojego adresu mailowego, ani IP Pozdrawiam wszystkich —— z Gdyni
    i dzięki za coś w rodzaju forum.
    Pisanie maili = to żadna dyskusja.

    • zagrypiona said

      Dzięki za zaufanie. 🙂 Dla komentujących czynne 24/7. 😉

      • Gustaf said

        Zaufanie, też.
        Nie będę autoryzował podszywania się pod autorytet Piotra dwóch hipokrytów i oszukańców. Nie zauważyłem dotąd , żeby udokumentowali swoje zarzuty, ale z dorobku „agenta”-Piotra korzystają.

    • asterix said

      Gustaf „Pisanie maili = to żadna dyskusja.” to co proponujesz? Google Wave 😉

    • grypa666 said

      od pb: gustaf, jestes w dobrych rekach, jeszcze raz dzieki za lojalnosc zasadom i twa pomoc na grypa666; pomagajcie Zagrypionej TakiejTam, bo nadmiar pracy w koncu powali kazdego wlasciciela bloa

      • misia said

        polecasz ten blog a tu cenzura gdzie tu sens

        ********************

        od TT: Polecam ale do dzielenia się informacjami na ważne tematy (patrz zakładki w tym REGULAMIN przy okazji). Nie na ujadanie i kłótnie. Mój błąd, ze puściłam pierwsze komenty dotyczące pb. No cóż głupia byłam wierząc, że się muszki nie zlecą. 😉 ale jak to się mówi karawana jedzie dalej. Posty jątrzące nie będą puszczane.

  7. CoZaSyf said

    Nie bardzo rozumiem co ma mój nick z rewelacjami jakie w tej chwili krąza w necie. Insynuacje o prowadzeniu bloga sa bezpodstawne.Czekam na wyjasnienie tej nieszczesnej pomyłki. CoZaSyf

    • zagrypiona said

      Odsyłam do Zenobiusza który może źle doczytał. Ja nie mam nic wspólnego z tymi insynuacjami. Ja jestem TakaTam z forum grypy.

  8. asterix said

    Kulisy spotkania Komorowskiego z Polonią w Londynie

  9. eteryczna ziemia said

    Widać ze jesteś specjalistka od rewalidacji – gratuluję. NIE MA DOBRA BEZ PRAWDY / Piotr B. jest tego przykładem/.
    Pozdrawiam

  10. eteryczna ziemia said

    Taka tam – czyli uniwersalna dusza!!! Lubie takich ludzi…

  11. czytelniczka said

    884 odwiedzin (jeśli licznik nie jest-a pewnie nie jest na ip to około 100 to ja czekająca na jakiś artykuł).Do dzieła TakaTam:)
    {chociaż przyznam,że regulamin nie brzmi zachęcająco-bo w wolnym tłumaczeniu możesz w dowolnej chwili usunąć pracę każdego powołując się na czyszczenie:/)

    • zagrypiona said

      prace nigdy, i nie spod moich wpisów blogowych, raczej chodziło mi o komenty pod działami u góry strony. chciałam żeby tam było przejrzyście. na pewno nie będzie u mnie takich jazd jak to niektórzy urządzali na grypie z obrażaniem innych itd. (sama raz zostałam nazwana ogladaczka TVN i fanka jaruginowackiej – nie wiem co autor miał na myśli nie miał odwagi dalej rozwinąć tematu) u mnie takie rzeczy będą kasowane. bo w końcu musimy się skoncentrować W JAKI SPOSÓB SOBIE POMOC PRZETRWAĆ I JAKO TAKO ŻYĆ, NIE WSPOMINAJĄC O POZBYCIU SIĘ PASOŻYTÓW CO NAM SZKODZĄ. a nie kłócić się o bzdury.

      a jak czyjaś praca wklejona w komentarzu będzie dobra to zostanie opublikowana jako wpis jeśli autor nie będzie miał nic przeciwko temu. to jest blog dla wszystkich użytkowników i jak ktoś chciałby coś wartościowego przekazać to ja jestem otwarta na wszelkie propozycje.

      ps. a nowy wpis będzie dzisiaj, sama wszystko robię wiec to trochę trwa. 😛 😦

  12. Mars said

    Dobra pomysł Zagrypiona 🙂 . Po tym co stało się odnośnie Piotra Beina i nalotu na bloga grypa 666 jestem w szoku . Zamknięcie jego forum będzie jednak takim oddzieleniem ziarna od plew…i nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło więc może tak będzie lepiej a tutaj zawsze można będzie podjąć dalszą dyskusję myślę 🙂 Ino uważaj na trolli ! Oni wywęszą nawet tutaj i będą pewnie mącić a plewy trzeba usuwać ! Powodzenia 🙂

    • zagrypiona said

      Dzięks, i masz rację. Komentować można 24/7 po to jest. Też mi brakło grypy i byłam w szoku, ale nie dziwię się, że stało się jak się stało. Przynajmniej teraz pan Piotr w spokoju będzie mógł zająć się. Mam nadzieje, że ludzie ochłoną trochę i przejrzą na oczy, że jak tak dalej będziemy robić to daleko nie zajedziemy. Nie mam tak czarnych wizji jak MIZIA, ale przykładowo znam osobę która po 30 latach pracy będzie mieć nieco ponad 1000 emerytury (gdyby teraz odeszła)… I w tym momencie oczki się otwierają. A my, młodsi ludzie to o emeryturze możemy pomarzyć, bo jeśli nawet zdobędziemy robotę to będziemy tyrać do grobowej dechy (nikt nie dożyje wieku emerytalnego), to wszystko do tego zmierza.

      A co do trolli itd. No cóż będzie się banować będzie usuwać…

      • heros2010 said

        Ja się bardzo ciesze,że po ostatnich kłopotach rozmnożyły się blogi grypowe.Jestem zdecydowanym zwolennikiem budowania struktury sieciowej wolnych blogów w necie ,nawet nieformalnej.Z cenzurą zawsze jest śliska sprawa,nie zapominajmy ,że bardzo skrajne paranoiczne ostrzeżenia mogą hamować agentów wpływu i nwo w ich posunięciach.W końcu sondaże są dla nich prawie jak wyrocznia,szczególnie te naginane.Też nigdy nie możemy być pewni czy nwo nie znalazło klucza do danego wolnego bloga.Stąd takie moje zaangażowanie i nie przejmowanie się przejściowymi kłopotami społeczności grypy666.
        Mam nadzieje,że moderator nie będzie działał tak jak na Królowej Pokoju czy na prawdzie2.
        Dla mnie najważniejsze jest ,że coś mogę skomentować bez autocenzury.
        Mam nadzieje,że niebawem skończy się wzajemne podgryzanie i zaczniemy walczyć słowem i czynem z naszym prawdziwym wrogiem nwo.Powstanie bloga vivien odbieram bardzo pozytywnie.Zauważcie ,że takich blogów na prawdę nie ma za wiele i miejsca starczy dla wszystkich.
        Poza tym społeczność grypa666 będzie bardziej twórcza ,dzięki ostatnim podziałom o ile zamiast zwalczać się nastąpi rzeczowa dyskusja,mimo nieuniknionych nieporozumień i naturalnych podziałów.Konkurencja w tym temacie może nam wyjść tylko na dobre.
        Monopole są dla nwo.A społeczność się edukuje i coraz świadomiej wybiera.Ne mówiąc już o tym ,że więcej blogów to większa elastyczność strategii i czasem różni odbiorcy a temat ten sam więc większa skuteczność przekazu informacji i szerszy odbiór a na tym powinno nam najbardziej zależeć.
        Pozdrawiam vivien:)dziecko się nie wylało.

        • zagrypiona said

          Dzieki za wizyte. u mnie otwarte dla czytelnikow i komentatorow 24/7. Masz racje nie nalezy sie klocic o pierdoly. trzeba sie edukowac i myslec co zrobic zeby wyjsc z tego bagna w 1 kawalku. Mam nadzieje ze wszyscy wspolnie bedziemy sie informowac i podsylac info.

          Co do Vivien to nie wiem, ona ma bloga tez?
          Ja jestem TakaTam. Inna osoba.

        • heros2010 said

          Oj przepraszam taka tam:)zagrypiona

  13. MIZIA+ said

    test zenobiusz bloga – OTÓZ ZENOBIUSZ SIE ZAKLINAŁ ŻE U NIEGO NIEMA CENZURY – I CO ZABLOKOWAŁ MNIE NA IP – po 4 dnich pisania postów – OD JEGO OTWARTOŚĆ na wolność słowa – ŚWIETA INKWIZYCJA – A PIOTR TO MIAŁ DOMNIE CIERPLIWOŚĆ – 8 miesiecy …..

    • zagrypiona said

      może system wordpressa nie puszcza komentów? :/

      • MIZIA said

        MOZE I TAK ALE BARDZIEJ MI TO PRZYPOMINA WOJENKE Z PIOTREM – AZ DO PAMIETNEJ NOCY GDY ZACZELISMY PISAC NA BLOGU GRYPA JAK NA CZACIE – ale było śmiesznie

        • grypa666 said

          od pb: pamietam te noc, Miziaku, poznalem cie jako czlowieka i polubilem; sciana anonimowosci i napuszenie kogucie przeszkadzalo nam przedtem zrouzmiec sie po ludzku; ciesze sie ze bedziesz rzucal wyzwania umyslom zagrypionych tutaj

        • zagrypiona said

          i to jest piękny przykład do naśladowania. 🙂 wiadomo ze wszyscy jesteśmy inni i różnimy się, nie ma w tym nic złego, jednak dla chcącego człowieka o dobrej woli zgoda w takich sytuacjach jest łatwa do osiągnięcia i na jej bazie można potem zacząć myśleć o współpracy…

          a nie brnięciu w bagno jak to niektórzy inni robią.

    • zenobiusz said

      MIZIA jesteś w błędzie,przeczytaj komentarz,do swojej wypowiedzi.Napisałeś jednolinijkowca i system potraktował go jako spam.Nieco więcej zaufania do ludzi.

    • hjk said

      To pisz tu bachu…)))
      A nie wyciął Ci czegoś?

      • czytelniczka said

        A Tobie wyciął? Mi wycięło i dodało ale…wydaję mi się ,że jednak ustawienia wp lub niewiedza właściciela(systematycznie nadrabiana) apropo ustawień zaważyła.Jestem jednak dobrej myśli:)

        Widzę ,że Zenobiusz w przeciwieństwie do wspomnianego wyżej pb nie jest w gorącej wodzie kąpany-nie zakłada”moja prawda-jedyna prawda” a jak się z tym nie zgadzasz to ban albo niemiły komentarz przy okazji już niemożliwy do „obronienia się” przez wyłączone komentarze do danego tematu….
        Może i głupi przykład ale dla mnie po tylu przeczytanych dobitny(bo bezpośrednio mnie dotyczący):

        czytelniczka powiedział/a
        29 Kwiecień 2010 @ 3:36 am

        Witam:)
        Może pojawi się “u góry” temat “wybory 2010″? -chcę wkleić parę rzeczy apropo m.in JKM ale jak ma to zaginąć w czeluści komentarzy innego typu to chyba szkoda zachodu…
        ===============
        od pb: nie pojawi sie, spoko, nie bede ulatwiac kampanii niewiadomo komu (i za darmoche!); podejrzany mi ten nacisk na reklame dla jkm; narod ni erozumie kto i jak go poniewiera a chce znow leciec do glosowania! trzeba zgnizlizne usuwac od podstaw = np merdia

        źródło:http://grypa666.wordpress.com/2010/04/29/wies-znowu-gora/

        (agresji typu :spuścić na nich trutkę też nie lubię)
        No więc po pierwsze gdzie ja napisałam,że chcę reklamować?(i za darmo)-szybka odpowiedź pb jednokierunkowomyślna[słowotwórstwo](jak tak napisała to chcę go reklamować i to za darmo)…Może by tak głęboki oddech ?Policzyć do dziesięciu??Pomyśleć co ona mogła mieć na myśli?Reklamę!!A jak nie to co??

        Ci co dalej się interesowali wiedzą ,że jestem anty jkm m.in. przez jego poglądy nt. kobiet.
        Myślę ,że pb zrobił trochę dobrego ale widziałam też jak ludzie nagle zaczęli nienawidzić pewnej nacji(całościowo bez ważnego wiadomego [niezależnie od środowiska?]licznym podziału) bo pb napisał ,że są źli (nie weryfikowali-traktowali go jak guru).
        Mi nie odpowiadają teksty typu ‚na polanie za północnym lasem mieszkają elfy -pradziadek wujka mojego kolegi je widział!!!!!!!!i te elfy są złe!! kierują wami !!waszymi umysłami!!ale wy tego nie wiecie bo nie jesteście w stanie tego pojąć!!!!!'(bajka król jest nagi??-Hans Christian Andersen-„Nowe szaty króla”)
        Ja chcę faktów ! Nie stylizowanych na fakty własnych przemyśleń i domniemywań jak to często czynił pb ku uciesze „narodu który nie rozumie” a tylko pb prawdziwą prawdę(żart) przekazać ciemniakom potrafi;)

        • zagrypiona said

          o właśnie… temat wyborów, trochę za późno, ale może ja mogę założyć taka działeczkę na gorze. w końcu to nie ostatnie wybory jakie nas czekają, a warto wiedzieć kto jest kto…

        • Gustaf said

          Ja bym do sprawy wyborów podchodził rozważnie(jak pies do jeża).
          Cały rok się pisze i czyta o „jakości polityków”,a jak dochodzi co do czego głosuje się na „mniejsze zło”. Potem parchy palą chanuki w sejmie i w pałacach ,albo obstawiają episkopat menorami. Gojki z tej okazji targają się po szczękach i nowe trwa i trwa mać.

        • grypa666 said

          od pb @Czytelniczka
          Zenobiusz zachowuje sie bo jest wlascicielem bloga = gdyby u siebie rozstawial forumowiczow po katach i lamal netykiete (za co zbanowalem go 2 razy, m.in. na prosby rozstawianych), wiekszosc odeszlaby = to jest po prostu hipokryzja, podwojny standard;
          co do reklamy politykow i nowej strony, wyjasnilem dlaczego nie; z pracy jaka wkladalem wtedy w pod-strony 10 IV przy braku waszej pmocy i dodatkowym opoznieniu tlumaczen i publikacji moich referatow (glowny cel bloga od konca 2009) jasne jest dlaczego odganialem takie propozycje;
          poza tym wyjasnilem nie raz ze nie widze sensu dolaczac sie do medialnie ustawionej kampanii, a bez wzgledu na wynik wyborow nic sie nie zmieni bo trzeba generalnego remontu Umeczonej = w takiej sytuacji oredownictwo czy nawet sleczenie nad poszczegolnymi kandydatami to strata czasu

      • zenobiusz said

        Hjk,na prawdę musisz wypisywać takie insynuacje?

    • zenobiusz said

      Alarm dla Polski.MIZIA ostrzega.
      Opublikował/a zenobiusz w dniu Czerwiec 6, 2010

      http://zenobiusz.wordpress.com/2010/06/06/alarm-dla-polski-mizia-ostrzega/

      DO ZENOBIUSZA JESLI TEN BLOG MA ZA ZADANIE POMAGAĆ TO NALEŻY NA STAŁE PRZEZ OKRES DO KOŃCA CZERWCA DAĆ OSOBNĄ ZAKŁADKĘ I WSADZIĆ JAKO GŁÓWNY ART, OSTRZEŻENIA METEO PONIEWAŻ RERAZ NAPRAWDĘ BĘDZIE NIE CIEKAWIE – JA ZAWSZE PISZE EKSTREMALNIE BO MAM TAKĄ ZASADĘ – ZE WOLĘ SIĘ MIŁO ROZCZAROWAĆ NIŻ NIEMIŁO ZASKOCZONY

  14. Buka said

    Pomysł z blogiem rewelka, a tu macie coś o polskim ” gruppenfuehrer-kat”
    http://www.niepoprawni.pl/blog/164/gruppenfuehrer-kat

    **********************
    dzięki, dodane do działu 10.IV.

    • felicyta said

      @Buka powiedział/a
      6 Czerwiec 2010 ,

      -polecam ten art. z niepoprawnych, naprawde warto wiedziec, kto wystawil Lecha K., swietna analiza i zdjecia dokumentow

      • zagrypiona said

        no widzialam tez, umieszcze go w jakims wpisie za pare dni, widzialam ze dzisiaj jest juz na wirtualnej polonii nie chce zeby sie dublowalo.

        co do tresci, racja. wystarczy spojrzec kto korzysta, kto sie rzucil na puste stanowiska. ten czyni kto korzysta. no ale mozliwe ze sie przeliczyli, bo wybory to komor raczej nie wygra. no chyba ze beda ‚liczyc’ glosy wiadomi ludzie.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
